Gavelo: tycker det är ruskigt roligt att Iko har shl-kvalläge. Ingen aning om vilket lag som formtoppat bättre. Men tror ändå dessa båda är de som får kvala tillslut.
Inlägg: 1959204
Svarskommentarer
Sv: Slutspelsserien
MorganaLefaey: Det känns onekligen som dom 2 bästa lagen, men IOK verkar hittat bra form, 0-3 nu med 10 kvar