Inlägg: 1959234
Svarskommentarer
Sv: Slutspelsserien
MorganaLefaey: Nja, glöm inte att AIK inte får pengar från kiosker eller, ja det är bara kiosker där. Man får bara pengar från inträde och dessutom kostar nog matcher, vilket gör att jag har svårt att tro att man genererar så mycket pengar.
+ 1
Sv: Slutspelsserien
MorganaLefaey: Tänk om Oskarshamn skulle avancera till SHL? Hade varit helt sjukt.
+ 1
Skulle de dessutom vinna bäst av 3 o få shlkval får de ju in klart mer.
Men ingen koll på hur de låg till innan