Sv: Slutspelsserien
Amitiel: Ja nog kan jag hålla med om att media gillar en del med stockholmslagen. Men man kan inte beskylla dom för att få hjälp i kniviga situationer.
Stockholms kommun är ju inte känd för att satsa onödigt mkt pengar på hockey direkt.