+ 18
Inlägg: 1959690
Svarskommentarer
Sv: Slutspelsserien
Gavelo: Håller med. Tycker att det är ärligt och starkt av MoDo att visa vilken klubb man verkligen är så här avslutningsvis. De har uppenbarligen inte lärt sig nånting av alla motgångar. Jag är inte förvånad. Kraven på prestation är NOLL. Det ser vi nu och snart är publiksiffran NOLL. Bryr sig någon spelare om klubben, jag är seriöst tveksam.
+ 3
Att inte ”orka” motivera sig till att spela en match som för det egna laget inte betyder något tabellmässigt bevisar att man är en lat jävel som inte kommer komma någon vart.
Att spela för hedern och klubbmärket verkar inte finnas i dessa individers smartphone skadade hjärnor, sjukt vilken svag vilja och avsaknad av stolthet så många har, herregud minst sagt!!
Man är glad att man inte är tränare för detta lag för då hade jag rivit omklädningsrummet och låtit varenda spelare fått lifta hem.
Heja Modo