modomille: Wennerholm har greppat det, inte mkt hopp i Modo, ingen som bryr sig om Modo knappt längre. Tror bara många fans har en skev självbild av hur Modo är pga historian.
Inlägg: 1959704
Svarskommentarer
Sv: Slutspelsserien
atomragnar: Big Papa Wennerholm är ett skämt.
Ingen bryr sig om stackars Modo längre, ändå ägnar han hela krönikan om laget som inte hade något att spela för.
Ingen bryr sig om stackars Modo längre, ändå ägnar han hela krönikan om laget som inte hade något att spela för.
+ 1
Sv: Slutspelsserien
atomragnar: Wennerholm är en döv idiot, men ibland är han tyst och lyssnar på mig.
+ 1