+ 2
Inlägg: 1959749
Svarskommentarer
Sv: Slutspelsserien
puffe: Modo vinner också med jämna mellanrum.
Så jag antar att Charlotte Kalla som släntrar in på en elfteplats i en tremil och inte ligger i snön efteråt och hyperventilerar har en jävla loosermentalitet och svikit sina sponsorer?
Hon har ju potential att nå pallen mest vartenda lopp.
Men Kalla kanske inte är nån vinnarskalle hon heller..
Tror Hellkvist tyckte det rann iväg lite för lätt igår, men kan lova att det inte är något han ligger sömnlös över.
Så jag antar att Charlotte Kalla som släntrar in på en elfteplats i en tremil och inte ligger i snön efteråt och hyperventilerar har en jävla loosermentalitet och svikit sina sponsorer?
Hon har ju potential att nå pallen mest vartenda lopp.
Men Kalla kanske inte är nån vinnarskalle hon heller..
Tror Hellkvist tyckte det rann iväg lite för lätt igår, men kan lova att det inte är något han ligger sömnlös över.
+ 2
Jämförelsen med Northug blir ju rätt skev. Dels vann han ju med vissa mellanrum, men om alla åkare bara skulle ta i så länge de hade chans på seger, så skulle ländågkningen varit betydlgt mer död(om man nu kan vara mer eller mindre död) än den redan är. Du tycker alltså tränaren har fel som bad om ursäkt för MoDos agerande, speciellt i första perioden.