+ 1
Inlägg: 1959862
Svarskommentarer
Sv: Slutspelsserien
puffe: Du säger att vi ska släppa det i första meningen, sen fortsätter du mala. Hur ska du ha det?
Hur vet du när någon gått över sin förmåga alternativt någon som har en dålig dag och inte orkar fokusera mentalt och fysiskt under hela loppet?
Om du ser det genom tv'n blir jag imponerad.
Såklart jag vill att Modo alltid går på 100%, men att börja skrika om att riva medlemskapet och sparka alla spelare för att man förlorar en match som inte betyder nåt blir bara löjligt.
Inte heller så naiv och tror att bara för att det är match är alla spelare automatiskt påslagna mentalt och fysiskt.
Sånt här kan hända, speciellt i en match som igår.
Hur vet du när någon gått över sin förmåga alternativt någon som har en dålig dag och inte orkar fokusera mentalt och fysiskt under hela loppet?
Om du ser det genom tv'n blir jag imponerad.
Såklart jag vill att Modo alltid går på 100%, men att börja skrika om att riva medlemskapet och sparka alla spelare för att man förlorar en match som inte betyder nåt blir bara löjligt.
Inte heller så naiv och tror att bara för att det är match är alla spelare automatiskt påslagna mentalt och fysiskt.
Sånt här kan hända, speciellt i en match som igår.
+ 7
Oavsett så är det märkligt att någon vill att vi inte ska göra vårt bästa i en tävlingsmatch.