+ 7
Inlägg: 1965120
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Monno:
Man kan lugnt lägga till AIK i samma kategori som Pantern, dom är ute och värvar, utan pengar och utan att ha säkrat upp elitlicensen!
Samma styrelse är anklagad i domstol för grovt ekobrott!
Visserligen AIKs bandy sektion, men samma styrelse!!
Man undrar hur den klubben egentligen sköts??
Man kan lugnt lägga till AIK i samma kategori som Pantern, dom är ute och värvar, utan pengar och utan att ha säkrat upp elitlicensen!
Samma styrelse är anklagad i domstol för grovt ekobrott!
Visserligen AIKs bandy sektion, men samma styrelse!!
Man undrar hur den klubben egentligen sköts??
+ 1
Pantern är ju bara ett gäng fifflande amatörer med gangsters i styrelsen. ;-)