{5647}: Haha lägg ner nu. Förra matchen fick Oskarshamn ett mål som skulle vara bortdömt för offside. Rättvisan jämnar ut sig. Sen måste jag säga att det skulle varait mycket utvisningar med alla screeningar jag såg på isen ikväll.
+ 1