Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Sputnik: Men måste säga att det var en rolig serie. Minns att det var nån "expert" som kallade det den bästa kvartsfinalserie som spelats. Var väl lite där våran "rivalitet" lagen och supporttrar emellan tog fart på riktigt.