Inlägg: 1970029
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: Varför är det märkligt? Har aldrig förstått varför folk norrifrån tycker att det är konstigt att det råder en stark hockeykultur i Skåne/Blekinge/Småland.
Trist ekonomiskt för Modo såklart att KIK gick upp, men på ett personligt plan så har jag nu ännu fler bortamatcher för Modo att gå på :D
Trist ekonomiskt för Modo såklart att KIK gick upp, men på ett personligt plan så har jag nu ännu fler bortamatcher för Modo att gå på :D
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: Nästa säsong är det 3 småländska lag i SHL, 2 i allsvenskan.
Skåne har 2 SHL-lag o 2 i allsvenskan.
Är inte det äckligt, så säj.
Nästan vart tredje elit-lag är från Skåne/Småland. Jävla snapphanar
Skåne har 2 SHL-lag o 2 i allsvenskan.
Är inte det äckligt, så säj.
Nästan vart tredje elit-lag är från Skåne/Småland. Jävla snapphanar
+ 3
Jo, av nån konstig anledning finns det en jäkla hockey-kultur(med södra sveriges mått mätt) i skåne, blekinge,småland. När division 1-serierna slås ihop efter jul, så är det alltid skåne/småland som dominerar. Ganska märkligt faktiskt. Men hoppas dom är så många att de kväver varann. Jag har ju hoppats att Växjö var en dagslända som trots allt skulle förinta både HV o sej själva, men Småland är för jäkliga på hockey o fotboll, trist, men sant.