+ 1
Inlägg: 1970061
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Monno: Fast nu var det inget prat om gnäll från KRIF, de accepterade läget och fansen ställde upp och löste det. Tyckte bara att det var en passande sak att nämna då det pratades om långa resor samt hockeykultur i söder.
+ 1
Det är mig veterligen precis lika långt från Piteå till Kallinge som från Kallinge till Piteå.
Och på det har man haft en hel säsong innan med betydligt kortare resor. Och oftast mer intäkter.