+ 1
Inlägg: 1971105
Svarskommentarer
Sv: Silly season - 2019
Supertrött:
94 är mitt bästa minne😎. Hela skolan höll på Malmö, jag på Modo. Då mös jag!!!
94 är mitt bästa minne😎. Hela skolan höll på Malmö, jag på Modo. Då mös jag!!!
+ 3
Det jag minns speciellt är att efter många matcher var jag grymt imponerad av Sundström som var bäst av Forsberg/Sundström i många matcher.
Forsberg bråkade och hade givetvis en jäkla bevakning av det andra laget men ändå så är minnet att det var Susse som stod för mycket det året.