modomille: har absolut noll koll på öhman. är han bra?
Inlägg: 1972219
Svarskommentarer
Sv: Silly season - 2019
dempa:
Om man gillar avancerad statistik så är det rena drömvärvningen. Den skall ändå ses i en kontext så det är kanske inte så enkelt men det är ändå en mkt bra värvning till allsvenskan.
Om man gillar avancerad statistik så är det rena drömvärvningen. Den skall ändå ses i en kontext så det är kanske inte så enkelt men det är ändå en mkt bra värvning till allsvenskan.
+ 5
Sv: Silly season - 2019
dempa: Bra i offensiv zon, inte alls bra i egen zon. Elegant i PP. Skadebenägen.