Inlägg: 1976703
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
Den invändning jag har mot förslaget är att allsvenskan mister en halvchans. Samtidigt har jag förståelse för att man är i en förhandling där man får ge upp någon för att få något. Gillar också tanken med ett slutspel. Hade jag fått bestämma så hade jag haft ett slutspel med 6 lag från allsvenskan och 2 SHL-lag.
Den invändning jag har mot förslaget är att allsvenskan mister en halvchans. Samtidigt har jag förståelse för att man är i en förhandling där man får ge upp någon för att få något. Gillar också tanken med ett slutspel. Hade jag fått bestämma så hade jag haft ett slutspel med 6 lag från allsvenskan och 2 SHL-lag.
+ 1
Och förutom i de båda ändarna av allsvenskan är det rätt många ganska avslagna matcher...