1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507590 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 1976703

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{8399}: åttondel är värdelöst och bara för att tjäna pengar, men i övrigt älskar jag vinna eller försvinna-delen av en utslagningsserie. Jag tror att det ligger lite i hockeyns DNA att spela så, medan det alltså inte fungerar i fotbollen på samma sätt. (eller förresten så hörde jag inte mycket gnäll i champions League).

Och förutom i de båda ändarna av allsvenskan är det rätt många ganska avslagna matcher...

Svarskommentarer

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
Den invändning jag har mot förslaget är att allsvenskan mister en halvchans. Samtidigt har jag förståelse för att man är i en förhandling där man får ge upp någon för att få något. Gillar också tanken med ett slutspel. Hade jag fått bestämma så hade jag haft ett slutspel med 6 lag från allsvenskan och 2 SHL-lag.

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB