{5647}: visst har Steen två år kvar, fullföljer han kontraktet lär det knappast bli aktuellt, svårt se Toby fortsätta fler,säsonger, glad om han kör denna iaf
Inlägg: 1977659
Svarskommentarer
Sv: Silly season - 2019
Heyerdal: Jag tror inte heller på en återförening i vinter eller senare, men om Steen mot all form av logik skulle spela i allsvenskan i vinter så skulle det varit med Toby.