{7814}: Jag såg att någon skrev VIK och det är rätt förvirrande. Jag var rädd att han gått till Västerås och det hade känts rätt jobbigt om de fått in ännu mer fart. Nyström är ingen drömvärvning för mig då jag tycker att han spelar lite för mycket för sig själv, men jag hade verkligen inte haft någonting emot att få in farten som han har. Det är fortfarande så att jag känner att det är vår akilleshäl om vi ska spela ett väldigt aggressivt och offensivt spel.
+ 1