{5647}: om det nu handlar om Nyström så valde han V-vik, kan knappast handlat om lönen så måste varit något annat , han har ju varit i Modo i flera säsonger så klubben är inte främmande för honom så frågan är vad han prioriterat och vad V-vik lockat med, ingen idé spekulera då det inte är bekräftat vad jag förstår
+ 1