Inlägg: 1978053
Svarskommentarer
Sv: Silly season - 2019
jonsson: Bra stämning i Brynäs boken nu hehehe... stort tapp för Västerås, men bra för oss. Blir nog svårt för dom att hitta en likvärdig ersättare.
+ 1
Sv: Silly season - 2019
jonsson:
Sorgligt för VIK, osis att man kan plocka spelare så sent. Tror Ingman kommer göra det bra i SHL.
Sorgligt för VIK, osis att man kan plocka spelare så sent. Tror Ingman kommer göra det bra i SHL.
Västerås verkar tappa Ingman till Brynäs.