Inlägg: 1978060
Svarskommentarer
Sv: Silly season - 2019
Nucky:
Jadå, det utgår jag ifrån att han hade kunnat och någonstans så skall han jobba i sin arbetsgivares intresse. Tror faktiskt att det finns ett avtal om att inte röra Modos spelare denna säsong. En av Sundlövs fördelar är att jag upplever honom som rätt hederlig😀. Nu är reglerna som det är, men jag antar att SHL-klubbar inre tänker klaga på att NHL-klubbarna gör så framöver.
Jadå, det utgår jag ifrån att han hade kunnat och någonstans så skall han jobba i sin arbetsgivares intresse. Tror faktiskt att det finns ett avtal om att inte röra Modos spelare denna säsong. En av Sundlövs fördelar är att jag upplever honom som rätt hederlig😀. Nu är reglerna som det är, men jag antar att SHL-klubbar inre tänker klaga på att NHL-klubbarna gör så framöver.
+ 1
Undrar om han vågat göra den värvningen från oss?