Inlägg: 1978326
Svarskommentarer
Sv: Silly season - 2019
hanzon: Är han sista forward in så känner jag mig lite besviken. Men man kanske hade för höga tankar om sista man in. Kanske var det bästa vi kunde få hit till lilla Övik. Men jag hade hoppas på en bättre spelare.
+ 2
Sv: Silly season - 2019
hanzon: Han är snabb som tusan å ung. Gjorde 8+8 på dryga 40 matcher ifjol i en ganska liten roll i aik
Hittade detta på Youtube