{5647}: Jag gillar värvningen då jag tror att From kan blomma ut hos oss, potentialen har han. Och som du säger så kommer han passa bra in lagbygget. Vi behöver hans speed. Men ja, man hade förväntat sig lite mer efter allt deras snack.
+ 1