Rytter: Tycker detta är en bra artikel. Satt faktiskt häromdan och tänkte på Carl Söderberg som nämns, att han valfe stanna länge i HA och Malmö. Han har ju inte haft en misslyckad karriär om man säger så! Men det är klart när det ser ut som det gör och NHL äger allt och alla och går man inte den "normala" vägen som alla andra, så är man utdömd på förhand. Nej jag tror fortfarande Dahlen har en lysande karriär framför sig även om han ger nån säsong till i HA.
+ 2