Inlägg: 1979327
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Kulltorp: Nä jag tror inte hans karriär är död men jag tror att han måste gå via ett bättre lag i en bättre liga för att nå NHL. Man kan ju få en bra karriär i SHL eller KHL också. Har man psykiska eller fysiska problem så blir det naturligtvis svårare och man kanske hamnar längre ner i rankingen än dom som är på samma nivå men problemfria.
Du har rätt..