+ 3
Inlägg: 1979344
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
bisterfinnen: Men sluta hyckla.
”Klart att man som elitidrottare alltid vill tävla på högsta möjliga nivå. Alltid. Det är därför man är elitidrottare.”
Varför spelar då Tobias Enström i Modo hockey?
”Klart att man som elitidrottare alltid vill tävla på högsta möjliga nivå. Alltid. Det är därför man är elitidrottare.”
Varför spelar då Tobias Enström i Modo hockey?
+ 3
Klart att man som elitidrottare alltid vill tävla på högsta möjliga nivå. Alltid. Det är därför man är elitidrottare. Och nej. TIK i allsvenskan är inte högsta möjliga nivå.
Jag ser dock fram emot kryddan i ligan. Han kommer tillföra en dimension.