Inlägg: 1979615
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
jonsson: Det ÄR ngt speciellt med Timrå. Äntligen börjar ni förstå!! :-)
+ 5
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
jonsson: Enligt Hockeysnack så är dom är ju fortfarande ett SHL lag så då kanske dom är det för mittmedia också och vi är ju bara ett Allsvenskt lag 🤔😁🤔
Ja, det verkar vara nå speciellt med Timrå i år.