Inlägg: 1979678
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Vet inte om någon har skrivit det redan men Cmore visar Modos träningsmatcher på Cmore hockey 14/8 mot Saik och 20/8 mot Brynäs.
+ 5
Däremot skulle vi gå upp till SHL ser jag det som väldigt troligt att Steen kör en säsong hos oss.
I HA är jag inte lika säker.