Eller: Icke! Gammal ved ska bort så att nya friska grenar kan växa! 😉
Inlägg: 1979750
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{8515}:
Är glad av att någon mer än jag både beundrar och uppskattar Växjös resa....
Är glad av att någon mer än jag både beundrar och uppskattar Växjös resa....
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{8515}: Gamla saker har blivit väldigt mycket på ”tapeten”, glöm ej bort det. Ej heller ska du glömma dina anfäder (det är en skam) 😉
+ 1