+ 5
Inlägg: 1979752
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: Om han kunde få lite vettiga passningar tillbaka kanske han skulle slippa byta grepp...
Enström är såklart given i powerplay. Förlåt, men att föreslå någonting annat är såklart rena vansinnet.
Sedan får han gärna skjuta mer, transportera mer puck etc.
Enström är såklart given i powerplay. Förlåt, men att föreslå någonting annat är såklart rena vansinnet.
Sedan får han gärna skjuta mer, transportera mer puck etc.
+ 1
Tycker man kan hålla Tobias Enström utanför PP, han är en rätt bra motor i 5 vs 5, kan han sluta byta grepp på klubban så kan man testa honom igen. Öhman/Norlinder/Berglund kan vara backarna som används i PP.