Inlägg: 1979817
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett:
Men det kanske även var ett problem i NHL. Jag menar han nämner ju själv nackdelarna, är det inte lättare att kapitulera nu iom att min vansinniga tanke ändå får stöd av Enström himself😉
Men det kanske även var ett problem i NHL. Jag menar han nämner ju själv nackdelarna, är det inte lättare att kapitulera nu iom att min vansinniga tanke ändå får stöd av Enström himself😉
+ 1
Vidare blir det lite hönan och ägget över detta. Eftersom han spelar med längre klubba än normalt, kommer en "perfekt" passning vara längre från kroppen än för en som spelar med normallång klubba. Så gissningsvis får Enström färre passningar på bladet än andra spelare och har därför lärt sig att konpensera för detta.