+ 13
Inlägg: 1979987
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Timjåååiterna kanske fortfarande tror att de spelar i Shl och att Dahlén är en storstjärna? Hoho hockeysnack? Det är dags att ni flyttar ner tiken till den allsvenska sektionen!
+ 2
Löven blir allt starkare, Mora har en rätt imponerande backsida och Västerås är väl också något lag för toppen. Annars ser det lite klent ut i övrigt?
SSK och AIK vill blanda sig in, men har de verkligen materialet? Kan BIK överaska ännu en gång? Har Karlskrona verkligen ekonomin och orkar de med de tapp man haft?
Vad jag egentligen vill säga är att jag har så mycket abstinens att det är jobbigt. Nu vill jag bara att det ska dra igång, skitsamma om man borde njuta av sommaren utomhus.