Inlägg: 1980352
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Jag är nog en av de mest pessimistiska och gnälligaste supportrarna som finns. Men jag tror helt ärligt att vi vinner HA den här säsongen. Jag tror att vi, tillsammans med Löven och Timrå, blir etta, tvåa och trea. Truppen känns "hel" på något sätt. Det finns kontinuitet, hjärta, talang och en röd tråd. Något som inte funnits på... ja, jag vet inte hur länge. Har inte sett fram emot en säsong såhär mycket på väldigt länge och grädden på moset vore Tobbe Viklund!
+ 8
Olofsson
Johnsson
Werner
Jellvert
Samt Sylwander och Häggström som kan hoppa in vid behov.
Blir intressant att se hur de rangordnas.