+ 2
Inlägg: 1980402
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: Mats Ahdrian var ju lite sur under ett par år också. MoDo-ledningen var lite av illbattingar på den tiden, bluff & båg och 10 lockoutspelare för mycket ;-)
+ 3
Är uppväxt i Skåne och minns att Percy tyckte Modo lurat grabben. Tror han mest sörjde att han tappade en skicklig spelare😎