+ 1
Inlägg: 1980672
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: känns som ett väldigt spretigt bygge.
Men chansar på att det blir så när man nog aldrig trott på att än skulle gå upp.
Verkar behålla lite folk, värva från div1 och utlänningar.
Skulle vilja säga att det nog håller, men tvivlar.
Ruskigt mycket som måste klicka om de inte ska vara en av botten 2.
Men chansar på att det blir så när man nog aldrig trott på att än skulle gå upp.
Verkar behålla lite folk, värva från div1 och utlänningar.
Skulle vilja säga att det nog håller, men tvivlar.
Ruskigt mycket som måste klicka om de inte ska vara en av botten 2.
Nettis valde OIK, skall bli spännande att se hur det lagbygget tar sig. Är dock rädd att Tex inte är rätt
Målis för SHL.