Inlägg: 1981097
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Från Hörnefors:
Ja Västerås har ju drabbats hårt. Dom fick ju inte ens behålla Ingman som var tänkt toppback. De övriga trappen ersätter man inte lätt.
KHK tycker jag är svårt att bedömma, mitten kanske.
Ja Västerås har ju drabbats hårt. Dom fick ju inte ens behålla Ingman som var tänkt toppback. De övriga trappen ersätter man inte lätt.
KHK tycker jag är svårt att bedömma, mitten kanske.
Överlag så känns alla lag förutom Modo, ha sämre trupper än ifjol.
Många lag har tappat sina ledande spelare och inte lyckats ersätta dom med minst likvärdiga kvaliteter.