Inlägg: 1981121
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
jonsson:
Ja dock var det till gruppen privatpersoner, vilket är bra men det behöver inte betyda 10% på det totala antalet.
Ja dock var det till gruppen privatpersoner, vilket är bra men det behöver inte betyda 10% på det totala antalet.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
jonsson:
Ja dock var det till gruppen privatpersoner, vilket är bra men det behöver inte betyda 10% på det totala antalet.
Ja dock var det till gruppen privatpersoner, vilket är bra men det behöver inte betyda 10% på det totala antalet.
+ 1
Hörde man rätt när Widebro i intervjun senast sa att vi sålt 10% fler årskort?