+ 9
Inlägg: 1981130
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Robin Ztorken L:
Trevligt. Hoppas din sommar varit fin. Jag har saknat dig, forumet är inte detsamma utan din kritiska röst👍
Trevligt. Hoppas din sommar varit fin. Jag har saknat dig, forumet är inte detsamma utan din kritiska röst👍
+ 1
Hoppas ni alla haft en fin sommar utan mig o mitt tjat :-).
Ser fram emot en ny säsong mellan hopp och förtvivlan...