Rytter: Har för mig att det var samma lika mot aik Saik och Luleå på försäsongen förra året, Modo höll jämna steg med shl lagen i början men när spelarna ”blev varmare i kläderna” så kunde Shl lagen ta över matcherna så gissningsvis får vi se ungefär samma 2:a och 3:e period