Inlägg: 1981171
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: jaha det blev en seger om än på straffar!! Det var ju trevligt! Hur var matchen? mycket felpass? tempot?
Grattis! det kan kanske bli er säsong!!
Mike.F
Grattis! det kan kanske bli er säsong!!
Mike.F
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: Tänkte mer på hans förmåga att hamna på botbänken i helt onödiga lägen. :-)
Kul med en seger! Men straffarna var av den mer avslappnade stilen från Modo iaf. :-)
Men tydliga drag av försäsong med lite småmissar och ringrostighet.
Men nog är det nytt för oss att vi har linjer i spelet första matchen för säsongen?
Kul med en seger! Men straffarna var av den mer avslappnade stilen från Modo iaf. :-)
Men tydliga drag av försäsong med lite småmissar och ringrostighet.
Men nog är det nytt för oss att vi har linjer i spelet första matchen för säsongen?
+ 4
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov:
Björn är skön, plockar målis med 3:45 kvar i träningsmatch, bra att öva lite 6 mot 5 inför serien.
Björn är skön, plockar målis med 3:45 kvar i träningsmatch, bra att öva lite 6 mot 5 inför serien.
+ 3
Lyxiga avslutningsvarianter?