Inlägg: 1981568
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Rytter: Dom få gånger Modo hade lite tryck så mynnade det ofta ut i pass bakom ryggen och försök till delikatesser, på en försäsong så är tajmingen sällan speciellt bra så jag hoppas man försöker spela enkelt i 3:e och komma igång med grunderna.
Ingen spelare som sticker ut än så länge, utan det är ganska jämngrått, kanske att Hedberg är den som sticker ut mest och har fina intentioner.
Nej nu måste vi upp i sista och visa att detta vara en tillfällighet.
Vaasa spelar verkigen ett statisk försvarsspel, alla tight framför mål, detta borde vi kunna utnyttja bättre med rörelse och kreativitet då det finns gott om ytor i offensivzon.