Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:

Jo dom är bra rörliga tvåvägsbackar, bägge har varit lite veka i defensiven, men med ålder och rutin brukar detta komma, tar dom detta steg i år har vi verkligen två kanonbackar.