Inlägg: 1981619
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Rytter: En dålig match av Modo, man börjar och avslutar bra men dom 50 minutrarna däremellan var inge vidare.
3-2 känns rättvist sett till matchen
3-2 känns rättvist sett till matchen
2-3 nu, men ändå nöjd hur vi kommer ut i andra. Vaasa får en vändning och kommer 3 mot två och en back ramlar.
Bra avslut dock.