Inlägg: 1981696
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Rytter: Tycker att Fredrik Olofsson har varit seg på skridskorna i båda matcherna. Vad tycker ni?
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Rytter: Ja såg det med, förhoppningsvis inget allvarligt. Lagomt surt annars.
Läste att Öhman klev av matchen, och att det inte var någon direkt situation i matchen där det inträffade.
Lite oroväckande att vår tilltänkta offensiva PP back kliver av, speciellt med tanke på hans skadehistorik. Får se ifall han är åter i träning på Måndag.