MorganaLefaey: Säger så här, Olofsson är en väldigt duktig skridskoåkare. Alla scouter säger det och det är också en anledning varför han draftades. Han såg snabb ut i college matcherna jag såg. Så vet inte riktigt varför han ser lite seg ut nu. Tror det bara är så att han inte är van med rinken så han går inte 100% .
+ 1