Inlägg: 1981934
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Rytter:
Innan vi hade klart med From ville inte Hellkvist kommentera namn för ytterforwards. Angående Viklund/Enström uttryckte han sig på samma sätt, tolkar det som att båda var klara vid den tidpunkten. Så skulle förvåna mig om inte Viklund är klar, även inlåningarna antyder det.
Innan vi hade klart med From ville inte Hellkvist kommentera namn för ytterforwards. Angående Viklund/Enström uttryckte han sig på samma sätt, tolkar det som att båda var klara vid den tidpunkten. Så skulle förvåna mig om inte Viklund är klar, även inlåningarna antyder det.
+ 1
Inte vad jag läst. Antar att SC inte är högsta prioritet då vi redan har färdig trupp och man kan vänta ett tag med att tillsätta någon, det är ju fram emot Januari denna ska gå fullt för att bygga nästa års trupp.
Angående Viklund är det tyst men känns som att ju längre det är tyst ju mer ökar våra chanser.