Inlägg: 1981945
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
modomille: Får tillägga att Wernbloms jobbiga spelstil blir lite överflödig tillsammans med From & Rosdahl då dom spelar lite likadant. Karlkvist kan dra större nytta av Wernblom.
+ 3
Olofsson med From & Rosdahl är helt rätt. Han passar bättre in där än Wernblom. Wernblom var bra i den kedjan men Olofsson är starkare på pucken och han kan lägga dom där passningarna som From behöver.