Rytter: ah synd att vi ger bort så mycket i egen zon bara. Mycke chanspuckar. Eh i målgård bah haha
Inlägg: 1982185
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{8384}: Samtidigt är det så vi alltid spelar. Framförallt i början sitter det inte och vi skulle tjänat på att spela enklare, men det är mer utvecklande i längden och kaxig mot ett SHL-lag.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{8384}: Varför tar inte Wernblom vara bort pucken? Ibland blir han för het och bara måste ta bort motståndaren, även om han skulle kunnat ta pucken istället.