Inlägg: 1983113
Svarskommentarer
Sv: Träningsmatcher 2019
Gavelo: Modo kanske bättre individuellt, men kollektivt är det pojklagshoxkey. Fasansfulla avvägningar där man pinchar på 50/50 lägen. Passningar i egen zon som är hemska. Enmansattacker för man dribblar fast sig.
Spelmässigt ser det fördjävligt ut helt enkelt. Hemskt.
Spelmässigt ser det fördjävligt ut helt enkelt. Hemskt.
+ 6
Modo gör mycket rätt i PP men samtidigt är det väldigt mycket spel som går på chans