Inlägg: 1987007
Svarskommentarer
Sv: Modo-Västervik
Monno:
Ska bli spännande att se andrakedjan med From, Karlqvist och Johnsson.
Goalies
34. Hanses, Erik
31. Lundin, Linus
1st Line
33. Berglund, Victor
39. Enström, Tobias
11. Forsberg, Johan
12. Olofsson, Fredrik
29. Rosdahl, Kim
2nd Line
27. Öhman, Anton
26. Hedberg, Tom
89. Karlkvist, Patrik
22. Johnsson, Jonathan
20. From, Mathias
3rd Line
63. Enström, Tommy
41. Hedman, Oscar
14. Björklund, Henrik
40. Jellvert, Kalle
13. Karlström, Anton
4th Line
6. Norlinder, Mattias
17. Häggström, Magnus
18. Wernblom, Lukas
23. Sylwander, Daniel
Extra Players
28. Pettersson, Linus (RW)
Ska bli spännande att se andrakedjan med From, Karlqvist och Johnsson.
Goalies
34. Hanses, Erik
31. Lundin, Linus
1st Line
33. Berglund, Victor
39. Enström, Tobias
11. Forsberg, Johan
12. Olofsson, Fredrik
29. Rosdahl, Kim
2nd Line
27. Öhman, Anton
26. Hedberg, Tom
89. Karlkvist, Patrik
22. Johnsson, Jonathan
20. From, Mathias
3rd Line
63. Enström, Tommy
41. Hedman, Oscar
14. Björklund, Henrik
40. Jellvert, Kalle
13. Karlström, Anton
4th Line
6. Norlinder, Mattias
17. Häggström, Magnus
18. Wernblom, Lukas
23. Sylwander, Daniel
Extra Players
28. Pettersson, Linus (RW)
Sen är det ju svårt att förneka saker som hur Frögren fock hålla på att spela stenåldershockey när vi åkte ur.
Men för att ta ur samma serie så den löjliga utvisningen på Torp var ju helt enkelt ett rejält misstag (jätte jätte misstag). Misstag görs tyvärr. Än hur mycket proffs domarna är.
NHL spelare gör juniormisstag ibland dom också t.ex. =)