{7639}: Ser ändå ut att vara en del folk, förhoppningsvis runt 4000. Forza MoDo!
Inlägg: 1987074
Svarskommentarer
Sv: Modo-Västervik
modomille: Övertända och stirra puck i försvarsspelet.
Hedmans val att gå på mot sargen i slutet fick en å bli rädd i kubik.
Grabbarna får skärpa sig lite.
Hedmans val att gå på mot sargen i slutet fick en å bli rädd i kubik.
Grabbarna får skärpa sig lite.